ArabicEnglishPersian
خرید عمده شمع دکوری

راهنمای خرید عمده شمع دکوری

۲۰ بهمن ۱۴۰۰

از گذشته تا به امروز استفاده از انواع شمع به‌شدت مرسوم بوده و هست. در گذشته‌های دور از انواع شمع به منظور منبع نور استفاده می‌شد، در حالی که در جوامع امروزی استفاده از انواع شمع جنبه دکور و زینتی دارند. یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های فروشندگان لوازم تزیینی و دکوری خرید عمده شمع دکوری است.

شمع‌های امروزی مشابه گذشته با فتیله، ریسمان و موم ساخته نشده و از روش‌های نوینی برای ساخت آن‌ها استفاده می‌کنند ولی پارافین اصلی‌ترین ماده برای ساخت و تولید شمع‌ها است. ما امروز در این مقاله برای فروشندگانی که قصد خرید عمده شمع دکوری را دارند درباره انواع شمع‌های دکوری خواهیم گفت و همچنین برایتان خواهیم گفت که به منظور خرید عمده شمع از تولید کننده شمع دکوری باید به چه فاکتورها و عواملی نهایت دقت را داشته باشید.

تنوع رنگ و طرح در انواع شمع دکوری و تزیینی

معرفی انواع شمع و شمع‌های دکوری

فروشندگان مغازه‌های دکوری و اکسسوری‌های تزیینی لازم و ضروری است که قبل از اقدام برای خرید عمده شمع دکوری به صورت عمده لازم و ضروری است که آشنایی دقیق با انواع شمع و مدل‌های آن‌ها داشته باشند‌. موارد زیر از جمله مهم‌ترین شمع‌هایی هستند که فروشندگان باید نسبت به آن‌ها شناخت داشته باشند. این موارد عبارت‌اند از:

  1. شمع‌های معمولی؛

این مدل از شمع‌ها جزء ارزان‌ قیمت‌‌ترین نوع شمع‌ها بوده و فاقد زیبایی خاصی هستند و معمولاً در مراسم‌های مذهبی و یادبودها مورد استفاده قرار می‌گیرند. فروشگاه‌های دکوری و تزیینی معمولاً این مدل از شمع‌ها را به فروش نمی‌رسانند.

  1. انواع شمع‌های تولد؛

به‌جرئت می‌توانیم بگوییم که بیشترین مدل شمعی که در فروشگاه‌ها به فروش می‌رسد شمع تولد بوده و خرید عمده شمع دکوری نیز شامل بخش زیادی از شمع‌های تولد می‌شود‌. جالب است بدانید که شمع‌های تولد نیز خود انواع مختلفی دارند. به عنوان مثال شمع‌های تولد کودکانه، شمع تولد مناسب بزرگسال و کلاسیک، شمع‌های تولد فشفشه‌ای، شمع‌های تولد سورپرایزی و سایر موارد دیگر.

اگر قصد خرید عمده شمع دکوری را داشته باشید و جزء افرادی هستید که مغازه و فروشگاه تولدی دارید و به فروش وسایل برگزاری جشن تولد و سایر مجالس و جشن‌ها مشغول هستید، توصیه می‌کنیم که انواع مختلفی از شمع تولد را به صورت عمده از تولید کننده شمع دکوری و انواع شمع تولد خریداری نمایید. زیرا این قبیل از شمع‌ها بیشترین میزان فروش را داشته و برایتان سودمند خواهند بود.

  1. شمع‌های وارمر؛

از شمع‌های وارمر به منظور گرم نگه داشتن غذا استفاده می‌کنند و یکی از شمع‌های پرکاربرد محسوب می‌شوند که در برخی مواقع جنبه دکور و تزیین نیز دارند. شمع‌های وارمر معمولاً به صورت تعدادی در یک بسته به فروش رسیده و عرضه می‌گردند‌. قیمت این شمع‌ها نیز نسبتاً ارزان است و از طرفی کاربرد بسیار زیادی دارند.

زمانی که برای اولین بار شمع‌های وارمر تولید شدند، هدف از تولید آن‌ها صرفاً گرم نگه داشتن غذا بود، در صورتی که در حال حاضر برای آراستن دکوراسیون منازل نیز استفاده شده و جنبه تزیینی نیز دارند؛ بنابراین توصیه می‌کنیم اگر قصد خرید عمده شمع دکوری را دارید شمع‌های وارمر را در رنگ‌بندی و ابعاد مختلف جزء اولویت‌های خود قرار دهید.

لاکچری‌ترین شمع‌های عطری و متنوع برای فروش کلی

لاکچری‌ترین شمع‌های عطری و متنوع برای فروش کلی

  1. شمع تزیینی و زینتی؛

این مدل از شمع‌ها صرفاً جنبه دکور داشته و در طرح‌های بسیار متنوع به عنوان مثل تندیس‌ها، برج‌های معروف، اهرام مصر، انواع گل و گیاه و … تولید شده و به فروش می‌رسند.

این مدل از شمع‌ها را به منظور روشنایی بخشی استفاده نکرده و تنها در مواقع و شرایط خاص روشن می‌شوند. برای خرید عمده شمع دکوری و فانتزی بهتر است که طرح‌های متنوع و منحصربه‌فرد را برای خرید انتخاب کنید که مشتری‌پسند باشند و افراد زیادی برای خرید اقدام کنند.

  1. شمع‌های نسوز؛

شمع‌های نسوز نیز از دیگر شمع‌ها با جنبه تزیین و دکور هستند که برخلاف اسمشان قابلیت سوختن نیز دارند و به‌جای پارافین در ساخت آن‌ها از روغن مایع خوراکی استفاده شده است و معمولاً برای استفاده از این شمع‌ها برای آراستن درون ظرفی زیبا و شیک مقداری آب ریخته و شمع نسوز را با سایر اکسسوری‌های دیگر درون آن قرار می‌دهند.‌از این مدل شمع‌ها به‌وفور در سفره‌های عقد، سفره‌های هفت‌سین و مناسبتی و سایر جشن‌ها و اعیاد استفاده می‌کنند.

اگر جزء افراد دارنده فروشگاه‌های تولدی و مراکز فروش دکوری هستید، خرید عمده شمع دکوری نسوز می‌تواند سود قابل‌ملاحظه‌ای برایتان به همراه داشته باشد؛ زیرا شمع‌های نسوز به‌شدت پرطرف‌دار بوده و مورد استقبال مشتریان قرار می‌گیرند.

  1. شمع‌های معطر؛

از دیگر شمع‌های دکوری مشتری‌پسند می‌توانیم به شمع‌های عطری اشاره کنیم که دارای اسانس‌های مختلف با رایحه معطر و خوشبو هستند. امروزه استفاده ازاین‌قبیل از شمع‌ها نیز به‌شدت شایع بوده و معمولاً افراد تمایل به خرید عمده شمع دکوری عطری برای مراکز فروشگاهی خود دارند.

شمع‌های لیوانی و معطر جهت فروش عمده به مشتریان عمده

۷٫شمع‌های لیوانی و تزیینی؛

این مدل از شمع‌های لیوانی نیز طرف‌داران پروپاقرص خود را داشته و خرید عمده شمع دکوری لیوانی نیز به‌شدت متداول است و این مدل از شمع‌ها نیز بوی معطری داشته و محدودیت استفاده ندارند. به عنوان مثال این مدل از شمع‌ها را در مدت طولانی می‌توانید استفاده کنید و محیط‌های متنوعی را با این شمع‌ها آراسته کنید.

  1. شمع‌های ستونی؛

شمع‌های ستونی به صورت قطور و پهن بوده و تأثیر بسزایی در زیبایی دکوراسیون محیط دارند. مزیت شمع‌های ستونی این است که نیازمند جاشمعی نبوده و به هیچ‌گونه ستونی جهت ایستادن نیاز ندارد و در برخی از مواقع از آن‌ها در داخل فانوس نیز استفاده می‌کنند. شمع‌های ستونی به شکل استوانه و یا سه‌گوش و چهارگوش هستند.

۹٫ شمع‌های قلمی؛

این مدل از شمع‌ها باریک و قلمی بوده و به‌شدت پرفروش هستند و به جرئت می‌توانیم بگوییم که از گذشته تا به امروز همواره با استقبال مشتریان مواجه شده‌اند و از آنجایی که تنوع در رنگ و ابعاد آن‌ها به شدت زیاد است خرید عمده شمع دکوری قلمی نیز به خریداران عمده توصیه می‌شود و بهتر است که از تولید کننده عمده شمع دکوری قلمی خرید انبوه داشته باشید.

  1. شمع مایع؛

از دیگر شمع‌های جذاب تزیینی و دکوری شمع مایع بوده برای دکور استفاده می‌شوند و درون آن‌ها نیز مایع شفاف و بی‌رنگ بوده و خوشبختانه هیچگونه چکه و اشکی از خود تولید نمی‌کنند. خرید عمده شمع دکوری مایع از آنجایی که به شدت خاص و کاربرپسند است برای فروشندگان سود مطلوب و قابل ملاحظه‌ای به همراه دارد.

خرید عمده و کلی انواع شمع با رایحه معطر و فانتزی

۱۱٫شمع با موم سویا؛

همین طور که از اسم این شمع پیدا است از موم سویا و روغن لوبیای سویا تولید می‌شوند و میزان زیست تخریب‌پذیری آن‌ها در مقایسه با سایر شمع‌ها به شدت کمتر است. این مدل از شمع‌ها نیز معطر بوده و استفاده از آن‌ها زیبایی و جلوه خاص به محیط می‌بخشد.

معرفی انواع شمع با توجه به نوع پارافین

همان‌طور که قبلاً اشاره کردیم برای خرید عمده شمع دکوری لازم و ضروری است که انواع مدل‌های مختلف شمع آگاهی داشته باشید. لازم به ذکر است که شمع‌ها را با توجه به پارافین آن‌ها به مدل‌های مختلفی دسته‌بندی می‌کنند‌. برخی از این مدل‌های متنوع شمع دکوری به شرح زیر است:

  • شمع با موم ژله:

این مدل از شمع منحصربه‌فرد از ترکیب روغن‌های معدنی با رزین پلیمر تولید شده و از آنجایی که شفافیت ویژه‌ای دارد به شمع ژله‌ای معروف بوده و به منظور طراحی و آراستگی دکوراسیون مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای خرید عمده شمع دکوری شمع‌هاس ژله‌ای گزینه و پیشنهاد مناسبی هستند.

  • شمع با موم پالم:

موم پالم نیز نوع به خصوص و طبیعی از موم است که از روغن پالم هیدروژنه تولید شده و رنگ آن به زردی می‌زند. بافت این شمع به‌شدت منحصربه‌فرد بوده و مقاومت ویژه‌ای در برابر ذوب شدن دارد و از جمله موم‌های زیست‌تخریب‌پذیر و دوستدار محیط‌زیست است.

  • شمع با موم زنبورعسل:

آن دسته از شمع‌هایی که با موم زنبورعسل درست و تولید می‌شوند معمولاً دارای عطر نبوده و به‌هیچ‌عنوان عطری و رایحه‌ای را به خود نمی‌پذیرند، میزان چکه و اشک این شمع‌ها بسیار کم بوده و از این نظر برای تزیین و دکور بسیار مناسب هستند. برای دارندگان فروشگاه‌های لوازم دکوری و اکسسوری توصیه می‌کنیم که خرید عمده شمع دکوری با موم عسل را فراموش نکنند، زیرا این شمع طرف‌داران مشتاقان بسیار زیادی برای خرید دارد.

  • شمع با موم پارافین:

به جرئت می‌توان گفت که رایج‌ترین نوع شمع با موم پارافین بوده و از آنجایی که قیمت مقرون به صرفه‌ای دارد با استقبال خریداران مواجه می‌شود و جالب است بدانید که شمع‌های پارافینی طول عمر مطلوبی نیز دارند.

خرید انواع شمع با شکل گل رز زیبا و خوش‌رنگ به صورت عمده

نکاتی مهم برای خرید عمده شمع دکوری

افرادی که تمایل به خرید عمده شمع دکوری از تولید کننده عمده شمع دکوری را دارند، باید به نکات بسیار مهمی دقت داشته باشند. این نکات عبارت‌اند از:

  • باید به هنگام خرید عمده شمع دکوری از نوع فتیله شمع‌ها اطمینان کسب کرده و شمع‌های متنوعی با انواع فتیله از جمله سیمی، نخی، یک‌دست، آهسته و سایر موارد دیگر خریداری کنید.
  • از مراکز فروش معتبر که اطمینان دارید از متریال اصل و اورجینال برای تولید عمده شمع استفاده می‌کنند، خرید عمده شمع دکوری انجام دهید.
  • به هنگام سفارش عمده حتماً کاربرد شمع‌ها را در نظر داشته و با توجه به این مسئله سفارش بدهید.
  • به هیچ عنوان کیفیت را قربانی کمیت نکنید، به این منظور بهتر است که مهم‌ترین اولویت شما جهت خرید عمده شمع‌های زینتی و دکوری کیفیت و مرغوبیت شمع باشد.
  • حتما به هنگام خرید عمده به مناسبت‌های سال توجه داشته باشید، به‌عنوان‌ مثال به هنگام پایان سال شمع‌های مناسب برای سفره هفت‌سین سفارش داده و به صورت عمده خریداری کنید، زیرا این مدل از شمع‌ها فروش بیشتری در مقایسه با سایر مدل‌ها دارند.

جمع‌بندی و سخن پایانی

در این مقاله به‌ شرح مفصل برایتان درباره خرید عمده شمع دکوری گفته و انواع مدل‌های مختلف شمع که محبوبیت ویژه‌ای داشته و به وفور به فروش می‌رسند، معرفی کردیم. چنانچه جزء اصناف مربوط به شیرینی و کیک فروشی، مغازه‌داران تولدی باشید، حال با آسودگی خاطر می‌توانید به منظور خرید شمع به صورت عمده از تولید کننده عمده شمع دکوری اقدام نمایید.

پیشنهاد ما برای شما خرید انواع شمع‌های دکوری و تزیینی و سایر لوازم مورد نیاز برگزاری جشن‌های تولد و سایر مراسمات از فروشگاه اینترنتی تولده است. به این منظور می‌توانید اپلیکیشن تولده را دانلود و نصب کرده و سپس نسبت به خرید عمده شمع دکوری اقدام کنید.

چنانچه دسترسی به اپلیکیشن نداشته باشید، هیچ جای نگرانی نیست با مراجعه به سایت www.tavalode.com/shop  می‌توانید سفارش‌های خود را با قیمت مقرون‌به‌صرفه ثبت کرده و دراسرع‌وقت تحویل بگیرید.


شما هم نظر خود را برای ما بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


  • شمع دکوری