ArabicEnglishPersian
معرفی بهترین و پرفروش‌ترین باکس‌های هدیه (ویژه مغازه‌داران)

معرفی بهترین و پرفروش‌ترین باکس‌های هدیه (ویژه مغازه‌داران)

۱۷ بهمن ۱۴۰۰

آخرین باری را که برای خرید باکس هدیه اقدام کردید، به خاطر دارید؟ به چه موارد و نکات مهمی دقت داشته‌اید‌؟ ما امروز در این مقاله از وب‌سایت تولده تصمیم گرفته‌ایم که برای شما و مغازه‌دارانی که تمایل به خرید  عمده باکس هدیه و جعبه کادو تولد دارند نکات و موارد مهمی را ارائه داده و بگوییم که برای خرید باکس هدیه به صورت عمده و یا خرید جعبه کادو به صورت عمده برای قنادی‌ها و مغازه داران تولدی به چه موارد و نکات مهمی باید دقت داشت، همراه ما باشید‌.

خرید جعبه کادو در ابعاد متنوع

معرفی انواع باکس هدیه

امروزه افراد برای هدیه دادن به دوستان و آشنایان خود از ایده‌های لاکچری استقبال کرده و به جای کادو پیچ کردن هدایای خود، آن‌ها را درون باکس هدیه شیک و زیبا قرار می‌دهند. بنابراین انتخاب یک باکس هدیه مناسب با مناسبت گزینه مهمی بوده و لازم و ضروری است که برای خرید آن نهایت دقت را داشت. ما در ادامه برای آشنایی بیشتر شما عزیزان به معرفی انواع باکس‌های هدیه خواهیم پرداخت.

جعبه‌های کادو و باکس‌های هدیه را می‌توان از جهات مختلفی تقسیم بندی و دسته‌بندی کرد. به عنوان مثال به توجه به ابعاد و اندازه، مدل، طرح و رنگ و سایر موارد دیگر می‌توان آن‌ها را دسته بندی نمود. موارد زیر از جمله شایع‌ترین مدل‌های جعبه و باکس هدیه هستند. این موارد عبارت‌اند از:

۱. باکس هدیه گل؛

حتما بارها جعبه‌های کادو گل و باکس گل‌های شیک و زیبا را دیده‌اید. امروزه کمتر کسی از گل‌های گلدانی و سبدی استقبال‌ کرده و معمولا انتخاب افراد برای هدیه دادن گل‌های رز زیبا و خوش رنگ یک جعبه کادو خاص و لاکچری است، نظر شما چیست؟ ترجیح می‌دهید یک سبد گل هدیه بگیرید یا یک جعبه هدیه گل که به شدت لاکچری و رمانتیک است؟

با این وجود یکی از مشتریان همیشگی باکس‌های هدیه گلفروشی‌ها و همچنین قنادی‌ها بوده و همواره سعی بر این دارند که مناسب‌ترین باکس‌های هدیه را از نظر طرح و رنگ، جنس، ابعاد و  اندازه و سایر مشخصات انتخاب کنند. توجه داشته باشید که گل‌هایی طبیعی که در باکس هدیه به افراد تقدیم می‌شوند به راحتی قابلیت نگه‌داری داشته و همواره به عنوان یادگاری و یک خاطره نوستالژی و شیرین، علاوه بر این‌ که در خاطرات باقی می‌مانند در حقیقت نیز سالم خواهند بود.

آراستگی ظاهری جعبه کادو و باکس هدیه

  1. جعبه هدیه تولد؛

جعبه و باکس هدیه تولد از دیگر مدل‌های متنوع جعبه هدیه است. این مدل از جعبه‌ها نیز از نظر ابعاد و طرح و رنگ تنوع بالایی دارند. به عنوان مثال طرح و رنگ این قبیل از جعبه‌هاب کادو دارای بادکنک‌های رنگی و طرح‌های مربوط به تولد اعم از شمع و کیک دارند.

برای خرید جعبه کادو مناسب جشن تولد باید در ابعاد مختلف باکس هدیه خریداری کنید تا متناسب با ابعاد دلخواه مشتریان باکس هدیه جهت فروش در اختیار داشته باشید. دقت کنید که  تنوع جعبه‌های کادو تولد مشابه جعبه‌های کادو روز ولنتاین نبوده و در رنگ‌های متنوع و شادی تولید می‌شوند و هر کدام در ابعاد و اندازه خاص و متناسب برای سلیقه‌ای هستند و شما به عنوان فروشنده این قبیل باکس‌های کادو حتما باید به این فاکتور دقت داشته باشید.

۳. جعبه هدیه ولنتاین؛

از دیگر جعبه‌ هدیه محبوب و پرطرفدار می‌توانیم به جعبه‌های مناسب روز ولنتاین اشاره کنیم. بدون شک اکثر این جعبه‌‌ها به رنگ قرمز بوده و با خرس‌های کوچک و یا حتی با طرح خرس تزیین شده‌اند. معمولا در بهمن ماه بیشترین مدل جعبه هدیه که به فروش می‌رسد، مربوط به باکس هدیه ولنتاین است. توصیه ما برای دارندگان مغازه‌های تولدی و قنادی‌ها خذبد باکس هدیه مرتبط با تم ولنتاین برای فروشگاه است.

۴. جعبه هدیه جواهرات؛

جعبه جواهرات و باکس هدیه جواهرات نیز از دیگر باکس‌های هدیه پرفروش است که توصیه می‌کنیم برای جواهرات فروشی‌های خود از بهترین کیفیت این قبیل باکسها خریداری کنید و معمولا مغازه داران فروشگاه‌های تولد نیز این قبیل جعبه‌های هدیه را به صورت عمده خریداری کرده و به فروش می‌رسانند..

۵. جعبه کادو سورپرایزی؛

بخش هیجان انگیز جعبه کادو به باکس هدیه سورپرایزی مربوط می‌شود. این جعبه‌ها با خلاقیت‌های ویژه ساخته شده و به شدت منحصر به فرد هستند. اگر می‌‌خواهید خاطره هدیه دادن شما برای همیشه در ذهن و خاطد افراد باقی بماند. جعبه‌ و باکس هدیه سورپرایزی مناسب‌ترین گزینه ممکن است.

نحوه باز شدن این جعبه‌ها مدرن و خاص بوده و هیجان هدیه دادن را تا چندین برابر می‌افزاید و به هنگام باز کردن آن شخص با اتفاقات هیجان انگیز غیرمنتظره رو به رو‌می‌شود. توصیه می‌کنیم به جعبه هدیه سورپرایزی قدری فکر کنید، این یک انتخاب خاص و متفاوت است.

جالب است بدانید که اکثر مشتریان از جعبه هدیه سورپرایزی استقبال می‌کنند؛ بنابراین خرید این قبیل از باکس‌ها می‌تواند برای فروشگاه شما سود مطلوبی به همراه داشته باشد.

۶. باکس جعبه معمولی؛

گاهی تصمیم به دادن هدیه به دوستان و آشنایان خود می‌گیرید. توجه داشته باشید که حتما نباید برای مناسبت‌های خاص به عزیزانمان هدیه بدهیم. در این شرایط نمی‌توانید باکس هدیه جشن تولد، باکس هدیه روز ولنتاین و یا سایر موارد دیگر را خریداری کنید. بنابراین بهترین گزینه ممکن باکس هدیه معمولی است. یک باکس هدیه شیک و زیبا می‌تواند ارزش هدیه شما را به میزان قابل ملاحظه‌ای افزایش دهد.

توصیه ما برای اصناف مختلف و به ویژه قنادان و فروشگاه‌های تولدی خرید تعداد بالایی از جعبه‌ها و باکس هدیه معمولی است زیرا به میزان قابل ملاحظه‌ای به فروش می‌رسند.

جعبه هدیه جواهرات در ابعاد مناسب

مشتریان طی چندین چندین سال اخیر چه باکس‌هایی را بیشتر دوست داشته‌اند؟

برای اینکه به علایق مشتریان پی ببریم لازم و ضروری است که به میزان باکس‌های فروش رفته دقت داشته باشیم و بررسی کنیم که مشتریان بیشتر از کدام باکس‌های هدیه استقبال می‌کنند.  درک این مسئله کار دشوار نیست. کافی است خودتان را جای مشتریان گذاشته و تصور کنید که قصد خرید جعبه هدیه را دارید. شما به چه ویژگی‌هایی دقت می‌کنید؟ ما در ادامه خواهیم گفت که چه فاکتورهایی برای مشتریان مهم بوده و چه عواملی باعث شده‌اند که مشتریان از جعبه هدیه خاصی استقبال کنند.

گزینه‌های زیر از جمله مهم‌ترین ویژگی‌هایی هستند که افراد د سال‌های اخیر برای خرید جعبه هدیه به آن‌ها دقت داشته‌اند این موارد عبارت‌اند از:

  • در وهله اول جعبه کادویی مورد استقبال مشتریان قرار می‌گیرد که متناسب با موضوع و مناسبت باشد. به عنوان مثال هیچ شخصی حاضر نیست از جعبه کادو ولنتاین برای جعبه کادو تولد استفاده کند‌.
  • وزن جعبه هدیه نیز از فاکتورهای مهم و مورد توجه مشتریان است. جعبه‌ای که افراد تمایل به خرید آن دارند، معمولا سبک بوده و به راحتی می‌توان آن را حمل کرد.
  • ابعاد و اندازه مناسب نیز از فاکتورهای مهمی است که در کانون توجهات مشتریان است. به عنوان مثال هیچ مشتری خوش سلیقه‌ای تمایل به خریو جعبه کوچکتر از کادو خود نداشته و از جعبه هدیه‌ای که برش درستی نداشته و عدم تقارن دارند، استقبال نمی‌کند.
  • مواد مورد استفاده در ساخت جعبه هدیه نیز باید مناسب بوده و به عبارتی لوکس و مدرن باشند. مثلا یک جعبه کادو مناسب با متریال و کاغذهای کادو جدید و متناسب با مد روز ساخته شده است.
  • قیمت از دیگر فاکتورهایی است که موجب می‌شود مشتریان از باکس هدیه بخصوصی استقبال کنند. بنابراین باید قیمت انتخاب شده برای فروش باکس‌های هدیه مناسب و کاملا مقرون به صرفه باشند.
  • افراد از باکس‌های معطر و خوشبو استقبال بیشتری نسبت به باکس کادویی که بوی چسب و مواد اولیه می‌دهد‌، داشته و بهتر است که به مسئله معطر و خوشبو بودن جعبه کادو نیز دقت داشت.
  • تنوع در رنگ بندی نیز موجب استقبال مشتریان می‌شود. به عنوان مثال افراد تمایل دارند که متناسب با رنگ تم مناسبت جعبه هدیه خریداری کنند و اگر شما جعبه‌ای به این رنگ نداشته باشید از فروشگاه‌تان خرید نمی‌کنندبنابراین لازم و ضروری است که سلیثه تمامی مشتریان را در نظر داشته و متناسب با آن جنس خریداری کنید.

با توجه به مواردی که در زمینه سلیقه مشتریان عنوان کردیم می‌توانیم بگوییم که باکس‌های هدیه مشتری پسند ترکیب رنگ مناسب داشته و لوکس  و لاکچری به نظر می‌رسد.

جعبه هدیه لاکچری به شکل قلب در دو رنگ

توصیه ما برای مغازه‌داران برای خرید باکس هدیه و کسب سود بیشتر

یکی از اصلی‌ترین اهداف فروشندگان، فروش زیاد و در نتیجه سود مطلوب است‌. اگر شما نیز مشغول فروش باکس هدیه و جعبه کادو بوده و از فروش خود رضایت صد در صدی ندارید، کسادی بازار را فراموش کرده و به توصیه‌های ما توجه کنید. برایتان در این بخش خواهیم گفت که چه باکس هدیه و جعبه‌های هدیه‌ای خریداری کنید که سود بیشتری داشته باشید. این نکات مهم عبارت‌اند از:

  • مخاطب و متقاضیان خرید شما تنها اشخاص خاصی نیستند؛ بنابراین شما نمی‌توانید سلیقه افراد معدودی را در نظر بگیرید. برای سفارش باکس هدیه بهتر است که سلیقه‌های متنوع را در نطر داشته باشید.
  • کیفیت و مرغوبیت باکس هدیه باعث می‌شود که مشتریان فروشگاه شما را برای دفعات مکرر انتخاب کنند. بنابراین فروشندگان بهتر است که همواره از مراکز توزیع کننده باکس هدیه و لوازم برگزاری تولد به صورت عمده خرید کنند.
  • از خرید جعبه‌های بسیار گران قیمت به تعداد بالا پرهیز کنید. تنها افراد معدودی قادر به خرید جعبه‌های لاکچری گران قیمت خواهند بود، بنابراین لازم و ضروری است که متناسب با بودجه درصد بیشتر مشتریان خود جنس خریداری کنید.
  • در ابعاد و اندازه‌های متنوع باکس هدیه خریداری کنید تا در صورت مراجعه مشتری به فروشگاه‌تان مشتری ناامید و دست خالی از مغازه شما بیرون نرود.
  • از خرید باکس‌های قدیمی پرهیز کنید زیرا افراد همواره مطابق مد روز انتخاب کرده و از خرید باکس‌های قدیمی پرهیز می‌کنند.

چه زمانی اقدام به خرید کنیم؟

یک فروشنده موفق به خوبی می‌داند که در چه زمانی برای خرید جنس اقدام کنید.‌ برای خرید باکس هدیه ویژه برای مغازه‌داران نیز زمان خاصی وجود دارد.

به عنوان مثال پیش از مناسبت‌های ویژه مثل روز زن، روز مادر. روز پدر، ولنتاین و سایر مناسبت‌های دیگر بهترین زمان برای خرید باکس هدیه بوده و بدون شک تمامی محصولاتی که خریداری می‌کنید، به فروش خواهند رفت. توصیه می‌کنیم که برای روزهای خاصی که دارای هیچ گونه مناسبتی نیستند تعدادی جعبه و باکس هدیه معمولی و زیبا  خریداری کنید.

برای خرید حتما در زمان مناسب اقدام کنید تا کلیه محصولات به فروش نرفته باشند و قادر به تهیه اجناس مورد نیاز خودتان باشید. برای خرید باکس هدیه جهت فروش در قنادی‌ها و مغازه‌های تولدی بهتر است که تنوع محصول را اولویت اول خود قرار داده و محصولات باکیفیت و درجه یک خریداری کنید.

جمع بندی و سخن پایانی

از همراهی شما تا قسمت پایانی این مقاله خرسند و سپاس‌ گزاریم و امیدواریم مطالب برایتان مفید بوده باشند. حال با آگاهی کامل می‌توانید به منظور خرید بهترین باکس هدیه اقدام کنید. علاوه بر باکس هدیه خرید سایر لوازم مورد نیاز برای برگزاری جشن‌ها اهمیت ویژه داشته و امیدواریم که با توجه به موارد عنوان شده اصناف با آگاهی کامل جهت خرید محصولات برگزاری جشن تولد و مواردی مشابه اقدام کنند.

در متن بالا با انواع باکس هدیه آشنا شدیم و همچنین فهمیدیم که کدام نوع‌ها طرفداران بیشتری دارند. همچنین به شما درباره زمان خرید این کالاها توضیح دادیم

تولده بزرگترین مرکز تولید و پخش عمده لوازم تولد ویژه مغازه‌داران در اصناف قنادی و تولدی است که دارای بیش از ۱۰۰ مدل جعبه کادویی، باکس و… است.

شما با مراجعه به فروشگاه تولده به آدرس tavalode.com/shop یا اپلیکیشن تولده می‌توانید تمامی کالا ها را با قیمت عمده و موجودی به‌روز مشاهده کنید.


شما هم نظر خود را برای ما بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


  • باکس هدیه