ArabicEnglishPersian
راهنمای خرید عمده اسلایم برای فروش در فروشگاه‌ها

راهنمای خرید عمده اسلایم برای فروش در فروشگاه‌ها

۳۰ بهمن ۱۴۰۰

یکی از بازی‌های محبوب کودکان که در جوامع امروزی محبوبیت ویژه‌ای دارد، بازی با انواع اسلایم است. اگر شما دارای فروشگاه اسباب‌بازی‌فروشی، لوازم تحریری، فروشگاه‌های تولدی و سایر موارد دیگر هستید، توصیه می‌کنیم که تا پایان این مقاله همراه ما باشید تا اطلاعات مفیدی در زمینه خرید عمده اسلایم به دست آورید.

در این مقاله به شرح مفصل برایتان خواهیم گفت که اسلایم چیست و از چه موادی ساخته شده و برای خرید عمده اسلایم از تولید کننه اسلایم‌باید به چه فاکتورها و مواردی دقت داشت. همراه ما باشید تا به خوبی اسلایم و ویژگی‌های آن را بشناسید.

لوازم موردنیاز ساخت و رنگ‌آمیزی اسلایم در خانه

اسلایم چیست و چرا میان کودکان محبوبیت ویژه‌ای دارد؟

از اسلایم می‌توانیم به‌عنوان ماده‌ای با ویژگی‌های خارق‌العاده و منحصر‌به‌فرد نام ببریم. در واقع اسلایم ماده‌ای است به‌صورت مایع غیر نیوتونی که نه جامد است و نه مایع و شکل به خصوصی نیز ندارد و به دلیل حالت نه جامد و نه مایع بودن به‌راحتی در دست قرار می‌گیرد.

حتماً بارها در دستان کودکان بازی اسلایم را دیده‌اید که مشغول رول کردن و یا دایره کردن آن هستند. امروزه انواع اسلایم از جمله عمده‌ترین اسباب‌بازی‌هایی هستند که فروش ویژه داشته و ازاین‌جهت خرید عمده اسلایم برای فروشگاه‌ها و اسباب‌بازی‌فروشی‌ها ضرورت دارد. جالب است بدانید که اسلایم و بازی با آن تنها برای کودکان جذابیت نداشته و بزرگسالان نیز از این بازی استقبال می‌کنند.

ازآنجایی‌که اسلایم به‌هیچ‌عنوان به دست فرد نمی‌چسبد یک بازی مهیج و مناسب در جهت کاهش و رفع استرس و تقویت عضلات دست محسوب می‌شود. در ادامه برایتان درباره ساختار و تاریخچه اسلایم خواهیم گفت.

بررسی ساختار و تاریخچه اسلایم

افرادی که تمایل به خرید عمده اسلایم برای فروشگاه‌ها و اصناف خود را دارند لازم و ضرورتی است که اطلاعات دقیقی درباره این ماده داشته باشند. جالب است بدانید که این ماده لزج با ترکیب و مخلوط کردن بورات سدیم یا بوراکس، گوارگام، پلی وینیل الکل و آب به دست می‌آید و با افزودن رنگ‌ها می‌توان آن‌ها را به رنگ‌های متنوع درآورد.

اولین اسلایم در سال ۱۹۷۶ از آدامس گوار ساخته شده که به‌صورت پودر بود و کم‌کم تغییراتی به روی آن شکل گرفت و در حال حاضر به‌صورت اسلایم‌هایی که در بازار مشاهده می‌کنید موجود بوده و زرق‌وبرق ویژه‌ای یافته است. در ادامه برایتان درباره راهنمایی خرید عمده اسلایم خواهیم گفت.

راهنمای خرید عمده اسلایم و آشنایی با انواع اسلایم

به‌منظور خرید عمده اسلایم بهتر است که از تولیدکننده اسلایم نسبت به خرید کلی و عمده اقدام نمایید. البته لازم به ذکر است که قبل از خرید بهتر است انواع اسلایم را به‌خوبی بشناسید. ما در ادامه انواع اسلایم را به شرح مفصل نامبرده و معرفی خواهیم کرد.


مهم‌ترین و مشتری‌پسندترین اسلایم‌ها که میزان فروش بالای دارند عبارت‌اند از:

  1. اسلایم خامه‌ای creamy slime

اسلایم خامه‌ای در مقایسه با واتر اسلایم حالت جامدتری داشته و بافت آن شبیه به خامه و اسفنج است و به‌راحتی شکل می‌گیرد.‌اگر از اسلایم‌هایی که سروصدا تولید کرده و به‌اصطلاح قولنج بسیار زیادی دارند، استقبال نمی‌کنید خرید اسلایم‌های خامه‌ای که بازی با آن‌ها سروصدای زیادی ندارد، برایتان مناسب است.

برای خرید عمده اسلایم نیز بهتر است که اسلایم خامه‌ای را در رنگ‌بندی مختلف فراموش نکنید، زیرا این مدل از اسلایم ضمن محبوبیت و دوام بالا فروش زیادی داشته و موردپسند مشتریان است.

خرید اسلایم عمده با تنوع مدل و ترکیب رنگ متفاوت و خاص

  1. واتر اسلایم water slime

همین‌طور که از اسم این مدل اسلایم پیدا است شباهت بسیار زیادی به آب داشته و مانند بادکنکی است که حالت مایع دارد و درست به همین مقدار نرم و شل است. واتر اسلایم به‌هیچ‌عنوان موجب خیس کردن محیط نمی‌شود و از طرفی به بیرون نیز ریخته نمی‌شود.

بازی با واتر اسلایم نه‌تنها برای کودکان جذاب است، بلکه برای بزرگسالان نیز سرگرم‌کننده بوده و به همین دلیل خرید عمده اسلایم از تولیدکننده اسلایم را به‌شدت توصیه کرده و به فروشندگان پیشنهاد می‌دهیم. لازم به ذکر است که اسلایم‌های شفاف، کهکشانی و … نوعی واتر اسلایم می‌شوند و در برخی مواقع دو نوع اسلایم را نیز می‌توان باهم ترکیب کرد.

حالت کشسانی مطلوب انواع اسلایم

  1. اسلایم شفاف Transparent slime

ساده‌ترین نوع اسلایم، اسلایم شفاف بوده که قابلیت رنگ‌آمیزی نیز دارد. معمولاً اکثر کودکان تمایل دارند که خودشان در منزل اسلایم را رنگ کنند، بنابراین خرید عمده اسلایم شفاف و بی‌رنگ نیز می‌توان فروش خوبی را برای دارندگان مغازه‌ها به همراه داشته باشد.

  1. اسلایم دونه برفی Slime with snowflakes

درون این اسلایم دانه‌های یونولیت قرار داشته و ازاین‌جهت به آن‌ها اسلایم دونه برفی گفته می‌شود و معمولاً موردپسند کودکان بوده و به دلیل برجستگی این دانه‌ها بازی با اسلایم دونه برفی خاص و متفاوت است.

  1. اسلایم آکواریومی Aquarium slime

به‌جرئت می‌توانیم بگوییم که این مدل از اسلایم جزء کمیاب‌ترین نوع اسلایم بوده و شکل آن به‌گونه‌ای است که دارای حباب‌های بزرگ و کوچک و تعدادی ماهی است. از نظر رنگ این نوع اسلایم نیز شفاف و منحصربه‌فرد است.

اگر قصد خرید عمده اسلایم آکواریومی داشته باشید، باید بگوییم که به‌زودی تعداد مشتریان شما به دلیل موجود بودن این نوع اسلایم و محبوبیت آن افزایش خواهد یافت.

  1. اسلایم شکلات نوتلایی Nutellas slime

ازآنجایی‌که نوتلا یکی از خوراکی‌های محبوب کودکان است، اسلایم نوتلایی نیز طرف‌داران خاص خود را داشته و خرید عمده اسلایم نوتلایی نیز می‌تواند میزان فروش را به میزان قابل‌ملاحظه‌ای افزایش می‌دهد.

  1. اسلایم پاستیلی

اسلایم پاستیلی از نظر شکل ظاهری شباهت بسیار زیادی به اسلایم آکواریومی داشته و به‌صورت شفاف با دانه‌های داخلی است که بازی با آن برای کودکان و حتی بزرگسالان مفرح و لذت‌بخش است.

  1. واتر اسلایم خرسی بزرگ

این مدل از واتر اسلایم‌ها در ظرف‌های یک کیلویی که به شکل خرس هستند قرار گرفته و ازاین‌جهت به واتر اسلایم خرسی شناخته می‌شوند و با خرید واتر اسلایم خرسی به‌صورت عمده می‌توانید مشتریان خود و همچنین میزان فروش خود را افزایش بدهید.

  1. اسلایم هفت‌رنگ و رنگین کمانی Rainbow slime

این مدل از اسلایم نیز به دلیل بافت خمیری و ترکیب رنگ فوق‌العاده‌ای که دارند به‌شدت پرفروش بوده و مورد استقبال مشتریان قرار می‌گیرند. اگر قصد خرید عمده اسلایم برای مراکز فروش خود را دارید، حتماً اسلایم رنگین کمانی را جزء اولویت‌های قرار دهید.

خرید انواع اسلایم باکیفیت و درجه یک با قیمت مناسب

  1. اسلایم شب‌تاب Luminous slime

این مدل از اسلایم به گونه‌ای طراحی شده است که کودکان در شب با آن بازی کنند و نور درخشان و تابنده سبز رنگی در شب از خود می‌تاباند و برای بازی با آن حتماً باید در معرض نور و تاریکی قرار بگیرید. لازم به ذکر است که رنگ این اسلایم به مرور زمان کمرنگ می‌شود.

  1. اسلایم کهکشانی Galactic slime

به‌جرئت می‌توانیم بگوییم که اسلایم کهکشانی نیز از جمله محبوب‌ترین نوع اسلایم بین کوکان بوده و پر از ستاره‌ها و طرح آسمان شب است که بادقت و اصول خاصی توسط تولیدکننده اسلایم رنگ‌آمیزی شده است.

  1. اسلایم آدامسی

این مدل از اسلایم نیز خاصیت کشسانی منحصربه‌فردی داشته و به‌واسطه کش آمدن زیاد محبوبیت ویژه‌ای بین کودکان دارد. با خریده عمده اسلایم آدامسی می‌توانید رضایت مشتریان خود را جلب کرده و میزان فروش خود را افزایش بدهید.

نکاتی جهت خرید عمده اسلایم

فروشندگان مغازه‌های اسباب‌بازی‌فروشی، لوازم تحریری و سایر اصناف دیگر که تمایل به خرید عمده اسلایم دارند باید به فاکتورها و موارد مهمی دقت داشته باشند. ما در این بخش از مقاله به این نکات مهم اشاره می‌کنیم. این موارد عبارت‌اند از:

  1. توجه به متریال ساخت اسلایم؛

برای خرید عمده اسلایم بهتر است که در درجه اول به متریال مورداستفاده در ساخت اسلایم دقت داشته و از تولید‌کننده اسلایم درباره متریال و مواد سازنده اسلایم سؤال کنید‌.

این مواد باید از مرغوبیت و کیفیت مناسبی داشته باشند و از طرفی نباید به‌گونه‌ای باشند که استفاده از آن‌ها و بازی با آن‌ها برای کودکان خطرناک باشد و جنبه‌های ایمنی را حتماً باید در نظر داشته باشید.

  1. مراجعه به تولیدکننده اسلایم باکیفیت؛

به‌منظور خرید عمده اسلایم حتماً به مراکز فروش معتبر که دارای سابقه فروش بوده و خود تولیدکننده اسلایم هستند مراجعه نمایید تا بهترین کیفیت اسلایم را خریداری کنید.

  1. توجه به قیمت؛

برای خرید عمده اسلایم‌های متنوع باید مسئله و فاکتور قیمت را نیز جدی بگیرید، به‌عنوان‌مثال با خرید اسلایم گران‌قیمت برای فروشگاه‌های خود تنها زیان خواهید کرد و از سود چندانی بهره‌مند نمی‌شوید. به این منظور توصیه می‌کنیم اسلایم‌هایی خریداری کنید که مشتریان شما قدرت خرید آن را داشته باشند.

نمونه‌ای از اسلایم خامه‌ای صورتی

  1. درنظرگرفتن سلیقه و نیاز مشتری؛

اگر تمایل دارید که اسلایم‌های خریداری شده توسط شما به‌خوبی به فروش رفته و سود مطلوبی کسب نمایید، باسلیقه و نیاز مشتریان توجه داشته و محصولات پرطرف‌دار را به‌صورت عمده خریداری کرده و به روی آن‌ها سرمایه‌گذاری کنید.

نکاتی جالب درباره بازی با اسلایم و نگه‌داری اسلایم

موارد زیر از جمله نکاتی هستند که فروشندگان اسلایم و همچنین خریداران باید به آن‌ها نهایت دقت را داشته باشند. این موارد مهم عبارت‌اند از:

  • اسلایم به‌هیچ‌عنوان خوراکی نبوده و از خوردن آن باید پرهیز کرد و حتماً قبل و بعد از بازی با انواع اسلایم نیز باید دست‌ها با شوینده شسته شوند.
  • رده سنی بازی با اسلایم برای کودکان بالای ۴ سال بوده و همواره برای خریدوفروش عمده اسلایم باید به این نکته تاکید ورزید.
  • حتماً پس از بازی با اسلایم باید آن را درون ظرف دربسته مناسب قرار داد زیرا در معرض هوا دچار فساد شده و باکتری‌های زیادی را به خود جذب می‌کند.
  • از افتادن اسلایم به روی زمین، فرش و… باید پرهیز کرده و به روی سطوح صاف مثل میز، سینی و سایر سطوح صاف با اسلایم بازی کرد.
  • ژل اسلایم را باید به‌دوراز نور و گرما نگه داشت.

جمع‌بندی و سخن پایانی

از اینکه تا این قسمت مقاله همراه ما بودید سپاسگزاریم. در این مقاله برایتان درباره انواع اسلایم و خرید عمده اسلایم گفتیم. همچنین تاکید کردیم که حتماً برای خرید عمده اسلایم تولیدکننده اسلایم را انتخاب کرده و به فاکتورهای مهمی که برایتان ارائه دادیم، نهایت دقت را داشته باشید.

در این بخش لازم می‌دانیم که بگوییم به‌منظور خرید عمده اسلایم می‌توانید فروشگاه اینترنتی تولده را انتخاب کرده با دانلود و نصب اپلیکیشن این فروشگاه به صدرت عمده اسلایم باکیفیت خریداری نمایید. لازم به ذکر است که علاوه بر اسلایم سایر محصولات اعم از بادکنک فویلی و رنگی، انواع لوازم برگزاری جشن تولد، کلاه تولد، ریسه تولد، انواع باکس هدیه، پاکت خرید و سایر محصولات دیگر نیز به‌صورت عمده و با قیمت مناسب خریداری کنید.

آن دسته از عزیزانی که دسترسی به اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی تولده ندارند می‌توانند با مراجعه به آدرس سایت www.tavalode.com/shop  برای خرید عمده و کلی اقدام کنند.


شما هم نظر خود را برای ما بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


  • خرید عمده اسلایم