ArabicEnglishPersian

کارخانه تم تولد ( معرفی تولیدی تم تولد در تهران و شهرهای دیگر)

۱۴ شهریور ۱۴۰۱

کارخانه تم تولد های زیادی در ایران وجود داره که کار اونا تولید تم تولد و لوازم تولد مانند بشقاب و لیوان و ریسه و… تم تولد هست. در این نوشته قصد داریم که برخی از تولیدی های تم تولد رو معرفی کنیم.

تولیدی تم تولد تولده

تولده یکی از تولید کنندگان تم تولد هست که غالب تولیدات آن طلاکوب هستن. این شرکت با پخش بیش از ۲۰۰۰ قلم کالا و همچنین تولید انواع مختلف بشقاب، لیوان و تم های طلاکوب یکی از بزرگترین و بهترین های صنف خودش هست.

کارخانه تم تولد علاوه بر تولید تم تولد، به پخش تم تولد هم می پردازه و به حدود ۲۰۰ شهر ایران به صورت عمده لوازم تولد پخش میکنه. فروشگاه این شرکت به صورت اینترنتی و به وسیله ی اپلیکیشن و وب سایتی که داره انجام میشه. میشه گفت تولده اولین شرکتی بوده که لوازم تولد رو به صورت اینترنتی به فروش رسونده و یه گام مثبت در مسیر سهولت سفارش مغازه دارای تولدی برداشته. 

اگه شما یه مغازه ی تم تولد فروشی دارین یا قنادی هستین که لوازم تولد هم می فروشین پیشنهاد می کنم حتما حتما به صفحه خرید لوازم تولد یه سری بزنید و از دیدن کیفیت و قیمت عالی محصولات و همچنین کامل بودن محصولات (بیش از ۲۰۰۰ محصول) شگفت زده بشین.

البته اگه فقط قصد خرید تم تولد به صورت عمده رو دارین میتونین به لیست قیمت عمده تم تولد مراجعه کنید.

انبار مرکزی این شرکت در خیابان عبیدی و به مدیریت آقای شریفی هست.

کارخانه تم تولد - تولده
لوازم تولد عمده

تولیدی تم تولد سورساتان:

سورساتان یه تولیدی تم تولد دیگه است که حدود ۷ سالی میشه که فعالیت خودش رو شروع کرده. در ابتدا این مجموعه با نام مستر تم وجود داشت و بعد از مدتی به نام سورساتان به دلایلی تغییر نام داد

انبار این مجموعه در بازار تهران واقعا شده و به مدیریت آقای سلیمی هست.

کارخانه تم تولد سورساتان
تولیدکننده تم تولد: سورساتان

تولیدی تم تولد تبریزیان:

تبریزیان نام یکی از تولیدی های تم تولد هست که قبل از تولید تم به تولید پلاستیک معروف بود. این کارخانه تم تولد سالهاست که فعالیت داره و چند سالی هم هست که وارد حوزه چاپ و تولید تم تولد شده. این مجموعه به مدیریت آقای تبریزیان بوده و اطراف میدون راه آهن تهران قرار داره.

البته چن سالی هم میشه که تولیدی تم تولد تبریزیان تو بازار تهران هم یه مغازه تاسیس کرده و برای مغازه دارایی که به خرید حضوری از تولیدی تم تولد در تهران علاقه دارن به راحتی در دسترسه.

تولیدی تم تولد تبریزیان
تولیدکننده تم تولد: تبریزیان

تولیدی تم بادکنک رنگی:

کارخانه تم تولد بادکنک رنگی پر سابقه ترین فرد در زمینه تولید تم تولد محسوب میشه. تا جایی که اولین تولید تم تولد رو میشه به این برند نسبت داد. بادکنک رنگی در حال حاضر در مشهد واقع شده و به مدیریت آقای خاکشور هست. برای دیدن محصولات این برند میتونین به اینستاگرام این شرکت مراجعه کنین:

کارخانه تولید تم تولد بادکنک رنگی
تولیدکننده تم تولد: بادکنک رنگی

سایر برند های تم:

برند های زیاد دیگه ای هم در زمینه تولید تم تولد وجود دارن، تا جایی که میشه گفت تقریبا در هر شهر متوسط و بزرگ ایران یه کارخانه تم تولد وجود داره و تولیدی تم تولد محلی اون شهر به حساب میاد.

به جرات میشه گفت که بیش از ۴۰ تولیدی تم تولد، بشقاب و لیوان در ایران وجود داره.

خرید تم تولد

احتمال میدیم شمایی که در حال خوندن این نوشته هستین به نحوی فروشنده لوازم تولد هستین و مغازه دارین. ما سعی کردیم بی طرف تمام تولید کننده ها و پخش کننده های اصلی لوازم تولد و تم تولد رو خدمت شما معرفی کنیم و انتخاب این که از کدوم بخرید و حتی اینکه حضوری بخرید یا اینترنتی رو به عهده خودتون میزاریم.

یه نکته ی دیگه ای رو هم میخوایم به عنوان جمع بندی اضافه کنیم. نکته ای که وجود داره اینه که اکثر تولیدی های تم تولد، خدمات فروش ضعیفی رو به شما ارائه میدن. ما بارها از سمت کاربرایی که به تازگی به جمع مشتریان تولده اضافه شدن شنیدیم که فلان تولیدی لوازم تولد، جنس هاش کامل نبود. یا ارسال سفارش تا حتی یه هفته طول می کشید تا به دست مشتری برسه. یا برای خرید ۱۵ روز مغازه م مجبورم یه روز رو کامل به بازار برم و ساعت ها بازار رو بگردم که شاید بتونم کالاهایی که میخوام رو پیدا کنم. 

سایت ما یعنی تولده، به صراحت بزرگترین فروشنده لوازم تولد به صورت اینترنتی و عمده در ایران هست. البته ما یکی از اولین فروشندگان لوازم تولد به صورت اینترنتی هم بودیم. 

علاوه بر این که تولده تولیدی تم تولد هست، با حداقل ۲۰ تامین کننده درجه ۱ ایران هم همکاری داره و سعی کرده کامل ترین و با کیفیت ترین مجموعه از تمام لوازم تولد مورد استفاده در بین ایرانی هارو در سایتش به فروش برسونه. 

برای استعلام قیمت ها یا دیدن محصولات به شدت پیشنهاد میکنیم که اپلیکیشن تولده رو نصب کنید. اما اگر به هر دلیلی با نصب اپ مشکل دارین کافیه به صفحه خرید لوازم تولد مراجعه کنین و قیمت های روز رو ببینید.

کارخانه تم تولد - انبار تولده
انبار شرکت تولده – تولیدی تم تولد

یه نکته مهم دیگه هم باید بهتون یادآوری کنیم: قیمت عمده تولید تم تولد، تقریبا برای همه تولیدکنندگان یکسانه. اگه یکی قیمتش پایین تر از بقیه هست، کیفیت محصولاتش پایین تر از بقیه ست. 

تم های تولد چون از کاغذ ساخته میشن، میتونن کیفیت های متفاوتی داشته باشن که مستقیم روی قیمت مصرف کننده تاثیر میزاره. کیفیت رو فدای قیمت کردن اصلا کار درستی نیست و ضررهای بسیاری برای مصرف کننده خانگی به همراه داره. ما توی یه مقاله جدا با عنوان راهنمای خرید تم تولد به کیفیت تم تولد کامل و جامع پرداختیم. 

برای این که بدونید تقریبا با چه قیمتی این تم ها در مغازه دارن در حال خاضر فروش میرن به لینک قیمت تم تولد مراجعه کنید.


14 نظر
ادمین
۱۴۰۲/۰۶/۸
سلام خیر
ادمین
۱۴۰۲/۰۶/۸
سلام خیر
ادمین
۱۴۰۲/۰۶/۸
سلام خیر
حسین
۱۴۰۲/۰۴/۲۲
با سلام. ببخشید نمایندگی هم میدید؟ یا اگر نه میخوام مغازه راه بندازم و به امید خدا شروع کنم. برای تمام مراسمات وسایل میخوام. اگه شما موجودیتون تکمیله راهنمایی بفرمایید تا همکاری کنیم. سپاس
رضوی
۱۴۰۲/۰۴/۱۱
سلام من نمایندگی میخوام تو شهرستان شما نمایندگی می پذیرین ؟
محبتی
۱۴۰۲/۰۱/۱۳
پذیرفتن پخش استان گلستان از واردکنندگان ،تولیدکنندگان، لوازم نوشت افزار،لوازم اداری، لوازم جشنها، لوازم اسباب بازی. 09111785332
۱۴۰۲/۰۱/۹
سلام من تم هاگی واگی میخاستم دارین؟
مهنا محمدرضایی
۱۴۰۱/۰۹/۱۴
من تو کار انجام مراسمات تولد و جشن هستم در مورد تم تولد بی اغراق تم تولدی تبریزییان نمره یکه بخصوص که بچه ها طرح هاشو بیشتر می پسندن تنوع طرحشون هم خیلی زیاده من خودم دیزاین کاردکیک شون رو خیییییییلی دوست دارم قشنگ تر و شکیل تر بقیه تم تولدی هاست
خ غاربی
۱۴۰۱/۰۸/۱۴
خرید عمده برا مغازه دارم میتونید راهنماییم کنید که راحت تر خرید بزنم تشکر
mm
۱۴۰۰/۰۷/۳
سلام شما کار بسته بندی هم دارید من یه فضا دارم میخواستم با شما همکاری کنم
ادمین
۱۴۰۰/۰۴/۱۹
سلام فعلا پذیرش نمایندگی نداریم
لیلی
۱۴۰۰/۰۴/۱۶
سلام وقتتون بخیر. میتونیم به صورت آنلاین از فروشگاه نمایندگی داشته باشیم. یعنی به صورت آنلاین محصولات شما رو بفروشیم.
ادمین
۱۳۹۹/۱۰/۷
سلام روزتون بخیر لطفا برای مشاوره در زمینه باز کردن مغازه تولدی با شماره 02188306209 تماس بگیرید. کارشناسان فروش ما به شما راهنمایی کامل میکنند.
جعفرزبیدیانی نژاد
۱۳۹۹/۱۰/۴
سلام و درود خدمت شما میخوام مغازه راه بندازم اگه شما تولیدی هستین میشه به بنده زنگ بزنی یا پیام بدین خودم زنگ میزنم 09379605161

شما هم نظر خود را برای ما بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


  • کارخانه تم تولد