ArabicEnglishPersian

گل بادکنکی، آموزش درست کردن گل با بادکنک

۲۵ شهریور ۱۴۰۱

گل بادکنکی بر خلاف چیزی که احتمالا تو ذهنتون هست، ساختنش اصلا سخت نیست و کافیه با آموزش ما پیش برید و به راحتی درست کردن گل با بادکنک رو یاد بگیرین. البته آموزش ساخت گل با بادکنک ماری رو هم قرار هست بهتون یاد بدیم.

بادکنک ها یکی از وسایل تزیینی زیبا و جذاب برای جشن ها مخصوصا تولدها هستن. که رنگ ها و طرح های جذابی هم دارن علاوه بر این ما هم میتونیم با بادکنک آرایی هایی که انجام میدیم این جذابیتو بیشتر هم بکنیم.
یکی از این تزیین ها که قراره بهتون آموزش بدیم گل بادکنکی یا دسته گل بادکنکی هست. گل بادکنکی کاربرد زیادی داره، هم میتونه روی دیوار نصب بشه و دکور جشنتون رو زیبا کنه هم می تونه دسته گل بشه و …
درست کردن گل با بادکنک به وسایل زیادی نیاز نداره. در ادامه به وسایل مورد نیاز گل بادکنی می پردازیم:

گل بادکنکی
گل بادکنکی

لوازم مورد نیاز گل بادکنی:

  • گل بادکنکی معمولا ۴ یا ۵ تا گلبرگ داره. به همین تعداد بادکنک معمولی نیاز داریم
  • ۱ بادکنک معمولی یا ۱ بادکنک ماری برای گل وسط گلبرگ ها
  • تلمبه
  • چسب بادکنک

خب حالا بریم گل بادکنکی رو درست کنیم:

آموزش درست کردن گل با بادکنک:

  1. قدم اول در مسیر ساخت گل با بادکنک باد کردن بادکنک هایی هست که قراره نقش گلبرگ رو داشته باشن.بادکنک ها را به صورت هم اندازه باد میکنیم. اگه چشمی نمیتونید بادکنک هارو هم اندازه دربیارید از یک باکس یا کارتن هنگام باد کردن استفاده کنید. بادکنک هارو باد کنید و داخل این باکس یا جعبه قرار بدین و از این باکس به عنوان وسیله اندازه گیری بقیه بادکنک ها که نقش گلبرگ رو دارن استفاده کنید.
  2. بعد از مرحله ی باد کردن بادکنک ها، حالا باید بادکنک های باد شده رو به هم وصل کنیم. میتونیم انتهای بادکنک هارو به هم گره بزنیم و یا می تونیم با چسب بادکنک بادکنک هارو به هم وصل کنیم.
  3. حالا واسه گل وسطش میتونیم هم از بادکنک ماری استفاده کنیم و یا می تونیم از یه بادکنک معمولی سایز کوچیکتر استفاده کنیم. بادکنک رو باد می کنیم و وسط گلبرگ ها قرارش میدیم. بعدش برای محکم کاری بهتره یا با گره به گلبرگ ها وصلش کنیم و یا میتونیم با چسب به بقیه بادکنک ها بچسبونیمش

اگه گل بادکنک تون دسته نداشته باشه جهت نصب روی دیوار مناسب تره و باعث زیبایی دیوار جشن و در نتیجه دکور جشنتون میشه. اگر هم مایل بودین که کنار کادوی تولدتون یه هدیه ی شیک و چشمگیر داشته باشین بهتره دسته دارش کنید. واسه دسته دار کردنش کافیه گل با بادکنک ماری درست کنید و دیگه از بادکنک معمولی برای وسط بادکنک استفاده نکنید. اینطوری در واقع یه دسته گل بادکنکی دارین. 

به همین راحتی درست کردن بادکنک با ۳ قدم قابل انجام هست. و در واقع اینجا ۲ روش برای درست کردن گل بادکنکی یاد گرفتین: اولی گل بادکنکی با بادکنک ساده و دومی ساخت گل با بادکنک ماری بود که برای مواقعی هست که میخواید یه دسته گل داشته باشید و گل بادکنکی تون ساقه داشته باشه.

در ادامه یه ویدیو از تمام توضیحات بالا برای شما آماده کردیم که هر اونچه که نوشته شده رو می تونید در ویدیو پایین مشاهده کنید:

فیلم آموزش ساخت گل با بادکنک

دسته گل بادکنکی (ساخت گل با بادکنک ماری)

تو این قسمت تزیین تولد با بادکنک ماری رو بهتون آموزش بدیم. تو  ویدیو دیدید که از بادکنک ماری برای ساخت گل هم استفاده کرده. برای درست کردن گلبرگ ها از قسمت سر بادکنک، بادکنک رو تا میکنیم و میپیچیم تا گره بخوره و سفت بشه.

برای گلبرگ بعدی، گلبرگ اولو میگیریم و تا میکنیم و می پیچیم و به همین ترتیب ۲ تا گلبرگ رو هم درست میکنیم تا تعدادش به ۵ تا برسه. فقط نکته مهمه اینه که اندازه بادکنک ها حتما یکی باشه.

خب حالا اضافه بادکنک رو قیچی کنید، البته همه ی اون رو قیچی نزنید و یک تکه ش رو بزارین برای دور گلبرگ هاتون برای محکم کاری بپیچین.

برای ساخت دسته یا همون ساقه گل از بادکنک ماری سبز استفاده میکنیم وقتی بادش کردیم اندازه یک دایره کوچیک گره میزنیم. 

دایره رو میزاریم وسط گلبرگ ها، ساقه رو یه ذره تا میزنیم و یک دایره درست میکنیم. حالا برای اینکه برگ هم داشته باشه دو بار مدل گلبرگ تا میزنیم و درست میکنیم.

خب آموزش ساخت گل با بادکنک ماری به پایان رسید و دسته گل بادکنکی ما آماده است و به همین راحتی بادکنک آرایی با بادکنک ماری رو خواهید تونست خودتون تو خونه با کمترین هزینه انجام بدین.

فیلم آموزش ساخت گل با بادکنک

گل بادکنکی : موارد استفاده

یکی از ایده های استفاده از گل بادکنکی شلوغ کردن و زیبا کردن دکور جشن تون هست. گل های بادکنکی تون میتونه دارای گلبرگ هایی هم رنگ یا هماهنگ با رنگ تم مراسم جشن تون باشه. 

گل بادکنک رو می تونید بدون دسته درست کنید و به دیوار نصب کنید و به جذابیت و شلوغ شدن دکورتون کمک کنید.

سایز های مختلف گل بادکنکی هم میتونه یه ایده دیگه باشه. سایزهای مختلف جلوه ی خیلی زیباتری به بادکنک آرایی شما میده.

دسته گل بادکنکی هم برای هدیه دادن میتونن جذاب باشن.دسته گل بادکنکی اگر با بادکنک های کروم ساخته بشن زیبایی دو چندان خواهند داشت ولی نگران نباشید با بادکنک های معمولی هم اگر از طیف رنگی مناسب استفاده بشه همچنان زیبایی و جذابیت خودشون رو دارن.

چند نمونه عکس از این ایده ها که ذکر کردیم رو در ادامه می تونید ببینید:

اگر دوست دارین که با تزیین های دیگه ای که با بادکنک انجام میشه آشنا بشین خوندن مقاله تزیین و بادکنک آرایی رو بهتون پیشنهاد میکنیم.

جهت خرید بادکنک در انواع مختلف به صفحه خرید عمده بادکنک مراجعه کنید.


4 نظر
نازنین
۱۴۰۲/۰۷/۲۷
خوب بود
مرسانا
۱۴۰۱/۱۰/۲۲
خیلی خوب بود
مرسانا
۱۴۰۱/۱۰/۲۲
عالی بود
۱۴۰۱/۰۸/۲۳
عااالللییییی????

شما هم نظر خود را برای ما بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


  • آموزش ساخت گل با بادکنک