ArabicEnglishPersian

بادکنک در بادکنک : چگونه بادکنک را داخل بادکنک بگذاریم

۲۳ مهر ۱۴۰۱

بادکنک در بادکنک چگونه انجام می شود؟ چگونه بادکنک را داخل بادکنک بگذاریم؟ بادکنک کوچک داخل بادکنک بزرگ چگونه انجام می شود؟ 

در این نوشته قصد داریم به همه ی این سوالا پاسخ بدیم و بهتون آموزش بادکنک در بادکنک رو به راحتی یاد بدیم. بعد از این آموزش یاد میگیرید که بادکنک کوچک رو داخل بادکنک بزرگ کنید. البته یه ویدیو هم از کل آموزش براتون آماده کردیم.

یکی از تزیینات قشنگی که میشه با بادکنک انجام داد، ساخت بادکنک تو در تو است در عکس زیر می تونید یه نمونه از اون رو ببینید.

از این تزیین هم میشه برای دکور استفاده کرد هم برای هدیه دادن همراه با کادو

بادکنک در بادکنک

خب بریم که آموزش قرار دادن بادکنک داخل بادکنک رو شروع کنیم:

لوازم مورد نیاز برای بادکنک در بادکنک:

  • یک بادکنک شفاف ۱۲ اینچی
  • بادکنک های رنگی ۵ یا ۶ اینچی (۵ یا ۶ تا بادکنک کوچیک، البته می تونید از یه دونه بادکنک بزرگتر استفاده کنید ولی توی ویدیو از بادکنک ۵ اینچ استفاده کرده)
  • مداد یا نی
  • تلمبه بادکنک دستی
  • قیچی

کل سناریو اینطوری هست که ما باید بادکنک های باد نشده ی کوچیکتر رو وارد بادکنک باد شده ی بزرگتر بکنیم و بادکنک کوچک داخل بادکنک بزرگ با تلمبه باد کنیم. یعنی بادکنک های کوچیکتر باید داخل بادکنک بزرگتر باد بشن. به همین سادگی.

خب از مداد یا نی برای وارد کردن بادکنک کوچکتر داخل بادکنک بزرگ شفاف استفاده میکنیم. خب حالا بادکنک کوچک داخل بادکنک بزرگ قرار گرفته و باید بادکنک کوچیک رو باد کنیم. بعد از باد کردن بادکنک کوچک انتهای بادکنک کوچک رو گره بزنید و لبه بادکنک رو برای اینکه شکل گرد بهتری داشته باشه با قیچی ببرید. (نگران نباشید همه چی توی ویدیو به وضوح نشون داده شده)

حالا با استفاده از تلمبه سعی کنید یک مقداری بادکنک شفاف رو باد کنید تا جای بیشتری برای بادکنک های دیگه باز بشه. هر بار که بادکنک کوچکی داخل بادکنک بزرگ باد شد باید یه مقدار هم بادکنک بزرگ رو باد کنید که جای بیشتری باز بشه. 

از این به بعدش تکراری هست و مراحل بالا رو با بقیه بادکنک های کوچک تکرار کنید. تا جاییکه که همه بادکنک های کوچک داخل بادکنک بزرگ بگذاریم. مراقب باشید بادکنک بزرگ رو بیش از حد باد نکنید که میترکه. حالا اگه همه ی بادکنک های کوچک توی بادکنک بزرگ قرار گرفت کار تمومه! سر بادکنک بزرگ رو هم گره بزنید. حالا میتونید بادکنک تو در تو های بیشتری درست کنید. 

در ادامه می تونید ویدیوی ساخت بادکنک در بادکنک رو ببینید تا مراحل کار رو بهتر درک کنید.

موارد استفاده تزیین بادکنک در بادکنک

از تزیین بادکنک تو بادکنک (بادکنک تو در تو) می تونید به عنوان دسته های بادکنکی استفاده کنید. با زدن ربان و وصل کردنش به بادکنک های دیگه میشه دسته های بادکنکی ساخت.

بادکنک در بادکنک: دسته بادکنکی
دسته بادکنکی با بادکنک در بادکنک

یکی از کاربردهای دیگه ی بادکنک داخل بادکنک، استفاده توی تزیین دکور جشن ها میتونه باشه. 

یه ایده دیگه میتونه این باشه که بادکنک های بزرگتری استفاده کنید و به جای اینکه هدیتون رو کادو کنید داخل این بادکنک ها قرار بدین و به طرف مقابلتون هدیه بدین.

یه ایده جذاب دیگه هم این میتونه باشه که شما میتونید حلقه نامزدیتون رو داخل دسته گل بزارین و دسته گل رو داخل بادکنک بزارین.

ایده بادکنک های تو در تو کاربرد های زیادی داره که شما خودتون متناسب با سلیقه خودتون میتونید در مراسم های دیگه استفاده کنید.

حالا دیگه میدونید چگونه یک بادکنک را داخل بادکنک بگذاریم و چگونه چند بادکنک را در یک بادکنک بگذاریم و تزیین بادکنک در بادکنک رو برای جشن هاتون آماده کنید.

 

در مقاله بادکنک برای بادکنک آرایی ما به توضیح راجع به بادکنک ها و مواردی که توی انتخابشون مهمه اشاره کردیم پیشنهاد میدم حتما بخونید.

 


2 نظر
۱۴۰۲/۰۹/۲۸
عالی بود ممنون
همتا
۱۴۰۲/۰۸/۱۳
خیلی عالی بود مرسی👍🏻🌹

شما هم نظر خود را برای ما بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


  • بادکنک در بادکنک