ArabicEnglishPersian
تزیین جشن تولد کودک

تزیین جشن تولد کودک

۲۰ شهریور ۱۴۰۱

تزیین جشن تولد کودک از اونجایی که تولد بچه ها از اهمیت خیلی بالایی برای پدرمادر برخوردار می باشد حائز اهمیت می باشد. در روز تولد کودک پدر مادر سعی میکنند که بهترین تدارکات رو ترتیب داده و بهترین تزیین جشن را انجام دهند. در بین تمام سالهایی که پدر مادر ها برای فرزندان جشن تولد میگیرند.جشن تولد یک سالگی فرزندان برای پدر مادر ها مهمترین جشن تولد می باشد. تولدی که در خاطر همه بماند و خاطره ی فراموش نشدنی برای مهمانان رقم بخورد. 

در این نوشته در مورد تزیین جشن تولد کودک و جزییات آن به همراه ده ها ایده ی تزیین جشن تولد کودک به صورت تصویری همراه شما هستیم.

تزیین جشن تولد کودک شامل سه بخش می باشد زیر می باشد:

  • تزیین بادکنک آرایی
  • تم تولد (تزیین میز تولد)
  • تزیین کیک تولد

تزیین جشن تولد کودک: بادکنک آرایی

همانطور که میدانید در سالهای اخیر بادکنک آرایی به یکی از ارکان اصلی تزیین یک جشن تولد تبدیل شده است. تزیین جشن تولد کودک نیز از این نوع تزیین ها مستثنا نیست. بادکنک آرایی کودک از جهت این که ارزان و چشم گیر می باشند و به جشن تولد جلوه ی بسیار زیبا می دهد محبوب شده اند.

در ادامه تصاویری از تزیین جشن تولد کودک با بادکنک آرایی رو در چند تصویر نشان دادیم که میتوانید از آنها ایده ی جشن تولد کودک خودتان را بگیرید.

تم تولد (تزیین میز تولد)

یکی از روش هایی که برای تزیین جشن تولد کودک به کار میرود این است که افراد از تم های تولد برای تزیین میز تولد استفاده میکنند. خوبی تم های تولد تنوع فوق العاده آن می باشد تا جایی که برای هر نوع سلیقه ی کودک خود یک تم تولد مناسب پیدا خواهید کرد. تم های تولد انواع مختلفی دارند از شخصیت های کارتونی تا تیم های فوتبال یا رنگ های ساده … در بازار ایران در دسترس هستند. 

همانطور که اشاره کردیم جشن تولد ۱ سالگی خاص ترین و مهم ترین جشن تولد برای پدرمادر ها می باشد و به همین منظور تم اختصاصی برای جشن تولد یک سالگی ساخته شده است.

تم های تولد صرفا مخصوص جشن تولد نبوده و برای جشن های دیگری همچون جشن دندونی یا جشن اولین سال مدرسه رفتن کودک و … هم تم تولد اختصاصی و مناسب در رنگ بندی ها و طرح های مختلف در بازار یافت می شود.

در ادامه دو تصویر از تم تولد یک سالگی و تم شخصیت کیتی و تم خالخالی تهیه کرده ایم:

تزیین جشن تولد کودک: تزیین کیک تولد

بعد از درست کردن دکور تولد و میز تولد، تزیین کیک تولد اهمیت پیدا میکند. در تزیین کیک دو مورد مهم است: تاپر کیک و شمع تولد که توضیحات مختصری راجع به هر کدام در ادامه می دهیم:

تاپر کیک

تاپر کیک وسیله ای است که برای زیبایی کیک استفاده میشود. این تاپر ها دارای انواع مختلفی هستند. از نظر بعد میتوان تاپر ها را به دو دسته ی دو بعدی و سه بعدی تقسیم کرد. از نظر خوراکی بودن یا غیرقابل خوردن نیز میتوان به دو دسته ی خوراکی و غیر خوراکی نیز تقسیم کرد. 

در گالری زیر دو نمونه از آن ها نمایش داده شده است اما برای دیدن نمونه های بیشتر میتوانید به ادرس تاپر کیک تولد مراجعه کنید.

شمع تولد

شما میتوانید شمع تولد را نیز بر اساس تمی که انتخاب کرده اید تهیه کرده و بروی کیک قرار دهید. شمع ها نیز مانند تاپر ها در انواع مختلف و اشکال و سایز های مختلف در بازار وجود دارند. در قنادی های بزرگ تقریبا چیزی که نیاز دارید را میتوانید پیدا کنید.


شما هم نظر خود را برای ما بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


  • تزیین جشن تولد کودک