ArabicEnglishPersian
کلاه شاپو حصیری

کلاه تولد (معرفی کیفیت و انواع کلاه)

۲۱ مهر ۱۴۰۱

کلاه یکی از اقلام اصلی تولد به شمار میرود که غالبا در اکثر مهمانی ها استفاده می شود. این کالای تولد هم در شکل و ظاهر و هم در کیفیت و جنس دارای تنوع زیادی می باشد به طوری که برای هر سلیقه و هر تم تولدی می توان کلاه تولد مناسب آن را یافت.

کلاه تولد در گذشته تنها محدود به کلاه های مقوایی تولید می شدند. اما امروزه میبینیم که تنوع زیادی پیدا کرده و همچنین نقاب و یا توپک نیز به آنها اضافه شده است.

تولید این محصول امروزه به یک صنعت تبدیل شده است.

کیفیت کلاه تولد

جهت خرید عمده کلاه تولد حتما باید به کیفیت آن توجه کنید. کلاه ها دارای مقواهای متفاوت هستند.

کلاه هایی که داخل آنها از جنس مقوا نیست و دارای رنگ سفید است دارای قیمت بالاتری می باشند. همچینین کیفیت چاپ آنها نیز متفاوت هستند وبه طو مثال چاپ های لیزری دارای کیفیت بالاتر و زیبایی بیشتری هستند.

کلاه های تولد دارای اندازه های متفاوتی هستند که برای بتوانند رده سنی های مختلف را پوشش دهد و برای هر سنی با هر سایزی در بازار موجود باشند.

در شکل زیر سایز های متفاوت را میتوانید ببینید

جنس کلاه تولد

در گذشته تنها کلاه های مقوایی وجود داشتند اما امروزه انواع دیگری همچون کلاه های پارچه ای و کلاه های بلک لایتی نیز استفاده می شوند.

کلاه های پارچه ای معمولا در کلاه های شاپو و کلاه های کابوی دیده می شود. کلاه های بلک لایتی دارای رنگ های فسفری بوده و در شب و در تاریکی نمای خاصی دارند.

در شکل زیر این کلاه ها را میتوانید ببینید

قیمت کلاه تولد

این محصول دارای قیمت های خیلی متفاوتی هستند که ارزان ترین آنها کلاه های ساده مقوایی است که دارای اندازه های کوچکی نیز هستند. کلاه هایی که دارای توپک هستند یا بلند هستند، قیمت بالاتری دارند.

علاوه بر این موضوع کلاه های لیزری داری قیمت بالاتری نسبت به چاپ ساده هستند و نسبتا گران می باشند.

برای دیدن انواع مختلف کلاه های تولد و همچنین استعلام قیمت به روز می توانید به صفحه خرید کلاه تولد مراجعه کنید.


شما هم نظر خود را برای ما بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


  • کلاه تولد