ArabicEnglishPersian
ایا دود رنگی لباس را رنگی میکند

ایا دود رنگی لباس را رنگی میکند؟

۲۹ تیر ۱۴۰۱

ایا دود رنگی لباس را رنگی میکند؟ پاسخ کوتاه هم بله هست و هم خیر. این به این معنی است که دود رنگی تحت شرایطی لباس را رنگی می کند و تحت شرایطی دیگر خیر.

در این مقاله متوجه خواهیم شد که ایا دود رنگی لباس را رنگی میکند و آیا دود رنگی می تواند لباس را بسوزاند؟ اگر دود رنگی لباس را رنگی کند طریقه ی پاک کردن آن چگونه است؟ اصلا پاک شدنی است؟

اگر فاصله ی دودرنگی از لباس خیلی کم باشد به احتمال زیاد لباس را رنگی میکند. منظور از فاصله ی کم فاصله ای کمتر از حدودا ۴۰ سانتی متر می باشد. فاصله ی کم علاوه بر رنگی کردن لباس احتمال سوزاندن یا سوراخ شدن لباس را هم بالا می برد.

اما برای کاهش احتمال رنگی شدن لباس علاوه بر رعایت فاصله می توانید از لباس های تیره هم استفاده کنید. لباس های سفید و روشن مثل لباس عروس حتی در فاصله ذکر شده یعنی ۴۰ سانتی متر هم احتمال رنگی شدن دارند. اگر لباس شما سفید است و می خواهید دود رنگی دستی استفاده کنید حتما فاصله را افزایش دهید تا خدایی نکرده لباستان رنگی نشود.

ایا دود رنگی لباس را رنگی میکند

آیا دود رنگی دیوار را رنگی میکند؟

دیوار سفیدی که در فاصله ی کمی از آن دودرنگی استفاده شود به احتمال زیاد رنگی خواهد شد. اما این رنگ به مرور زمان کمرنگ تر می شود. باز هم تضمینی برای از بین رفتن کامل رنگ وجود ندارد.

در صورت رنگی شدن لباس چطور آن را پاک کنیم؟

پاسخ ساده است. مانند لباس های دیگر رفتار کنید. این لکه را می توان مانند لکه های دیگر شست و از بین برد. اما توصیه می شود در آب گرم شستشو انجام شود. اگر بعد از شتسشو لکه باقی ماند، پارچه ای را آغشته به الکل کنید و روی لکه ها بمالید. اگر باز هم لکه باقی ماند این مراحل را آنقدر تکرار کنید تا از لباس رنگی شده پاک شود.

 

برای استعلام قیمت دود رنگی دستی یا خرید دود رنگی دستی به صفحه قیمت دود رنگی دستی مراجعه کنید

 


شما هم نظر خود را برای ما بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


  • ایا دود رنگی لباس را رنگی میکند