ArabicEnglishPersian
بررسی عوامل مؤثر بر قیمت اسلایم

بررسی عوامل مؤثر بر قیمت اسلایم

۲۲ بهمن ۱۴۰۰

یکی از اسباب‌بازی‌های شایع میان کودکان که از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار است، اسلایم بوده و تقریباً تمامی کودکان علاقه‌مند به اسلایم بازی هستند. علاوه بر کودکان خانواده‌ها نیز و افراد بزرگسال هم از انواع اسلایم استقبال می‌کنند. ما در این مقاله تصمیم گرفته‌ایم که اطلاعات مفیدی در زمینه قیمت عمده اسلایم برای خریداران ارائه بدهیم.

اگر شما جزء دارندگان فروشگاه‌های اسباب‌بازی‌فروشی، لوازم تحریری و سایر اصناف مربوطه هستید، توصیه می‌کنیم تا پایان این مقاله همراه ما باشید؛ زیرا هرآنچه که لازم است درباره اسلایم و خرید عمده و قیمت عمده اسلایم بدانید، برایتان شرح داده و خواهیم گفت.

خرید اسلایم مرغوب و باکیفیت به صورت عمده جهت فروش در فروشگاه

چرا برای فروشگاه‌های خرید عمده اسلایم کنیم؟

قبل از اینکه اطلاعاتی درباره قیمت اسلایم در اختیارتان بگذاریم، لازم می‌دانیم که به مسئله ضرورت خرید عمده اسلایم برای فروشگاه‌های لوازم تحریری، اسباب‌بازی‌فروشی و… بپردازیم.

ازآنجایی‌که معمولاً اسلایم‌ها دلخواه کودکان و نوجوانان هستند، فروشندگان بهتر است که به‌منظور جلب مشتری و کسب رضایت آن‌ها از انواع مختلف اسلایم به‌صورت عمده خریداری نمایند تا با فروش این محصولات هم مشتریان خود را راضی نگه‌داشته و هم به سود مطلوب خود دست یابند.

برخی از فروشندگان بر اهمیت خرید عمده اسلایم آگاهی ندارند. برای این قبیل از افراد باید بگوییم که کافی است تنها یکبار خرید عمده اسلایم داشته و بر درب مغازه خود اطلاعیه “انواع اسلایم موجود است.” را بچسبانید. در این وضعیت متوجه سودآوری و محبوبیت اسلایم بین بچه‌ها و بزرگسالان می‌شوید. قیمت اسلایم نیز به صورت عمده به عوامل و فاکتورهای متعددی بستگی دارد. ما قبل از اینکه به این مسئله مهم بپردازیم اطلاعاتی درباره مزایای بازی اسلایم در اختیارتان می‌گذاریم.

خرید انواع اسلایم خامه‌ای و ابزارآلات رنگ‌آمیزی اسلایم برای کودکان

بررسی مزایای بازی اسلایم

قیمت عمده اسلایم باید به‌گونه‌ای باشد که برای مشتریان عمده صرفه اقتصادی به همراه داشته باسد و از طرفی یک وسیله بازی پرفروش و موردپسند مشتریان باشد. به این منظور ما برایتان درباره مزایای بازی اسلایم می‌گوییم تا با آگاهی به ویژگی‌ها و مزیت‌های اسلایم نسبت به خرید عمده آن اقدام نمایید. این مزیت‌های مهم عبارت‌اند از:

۱٫تقویت سیستم عصبی کودکان؛

آن دسته از فروشندگانی که تمایل به خرید عمده اسلایم با مناسب‌ترین قیمت اسلایم جهت فروش در فروشگاه‌های خود را دارند، باید بدانند که بازی با اسلایم فوایدی مانند تقویت سیستم عصبی کودکان داشته و از آنجایی که دست مغز دوم انسان است با حرکت و ایده پردازی با بازی اسلایم به رشد ذهن و عصب کودکان کمک می‌کند.

تحریک حس لامسه موجب می‌شود که سیستم عصبی مغز کودک عملکرد بهتری داشته باشد و از این نظر بازی با انواع اسلایم که طبق استانداردهای دقیق درست و تولید شده‌اند مفید است.

۲٫تقویت عضلات دست؛

برخی از کودکان عضلات دست چندان قوی نداشته و بازی با اسلایم موجب افزایش قدرت عضلانی دست‌هایشان شده و از این نظر به‌شدت مفید تلقی می‌شود. بزرگسالان و افرادی که دچار بیماری‌های مربوط به گرفتگی و لمس شدن عضلات و ماهیچه‌های دست دارند نیز می‌توانند از اسلایم جهت تقویت عضلات و ماهیچه‌های دست استفاده کرده و به‌واسطه این اسباب‌بازی منحصربه‌فرد مشغول به ورزش دست شوند.

۳٫افزایش نشاط و سرگرمی در کودکان؛

اسلایم اسباب‌بازی خاص و متفاوتی است که کودکان را به وجد آورده و برای مدت‌ها سرگرم می‌کند؛ بنابراین می‌توانیم بگوییم که اسلایم موجب افزایش نشاط و سرگرمی کودکان شده و ازاین‌جهت خانواده‌ها تمایل به خرید این بازی برای فرزندان خود و حتی خودشان دارند.

خریداران عمده اسلایم می‌توانند متناسب با قیمت عمده اسلایم بهترین کیفیت را خریداری کرده و در فروشگاه‌های لوازم تحریری، اسباب‌بازی‌فروشی و سایر فروشگاه‌های مربوطه به فروش برسانند و رضایت مشتریان خود را نیز به دست آورند‌.

انتخاب بهترین مراکز فروش عمده اسلایم و استعلام قیمت عمده اسلایم جهت خرید

 

 

۴٫کمک به افزایش قدرت خلاقیت و شکوفایی کودک؛

ازآنجایی‌که اسلایم‌ها خاصیت نرمی و سفتی ویژه‌ای دارند کودکان به هنگام بازی با آن‌ها خلاقیت‌های خاص خود را بروز داده و همین امر موجب افزایش قدرت خلاقیت و شکوفایی فرزندان می‌شود.

۵٫بهبود بیماری پارکینسون؛

جالب است بدانید که خرید اسلایم برای بیماران مبتلا به پارکینسون نیز مفید بوده و به دلیل هماهنگی چشم و فشار دست موجب بهبود این بیماران شده و معمولاً اکثر پزشکان برای بیماران مبتلا به پارکینسون بازی با اسلایم را توصیه و تجویز می‌کنند.

حال که با مزیت‌های منحصربه‌فرد بازی اسلایم آشنا شده‌اید، لازم می‌دانیم درباره معایب و خطرات احتمالی که ممکن است خرید اسلایم برای کودکان به همراه داشته باشد، موارد مهمی برایتان ارائه بدهیم. همچنین لازم به ذکر است که خریداران عمده اسلایم باید علاوه بر توجه به مسئله قیمت عمده اسلایم به کیفیت اسلایم‌های خریداری شده نیز نهایت توجه را داشته باشند تا مشکلاتی برای کودکان پیش نیاید.

بررسی معایب و خطرات احتمالی بازی با کودکان

قبل از اینکه خطرات این بازی هیجان‌انگیز برای کودکان را بررسی کنیم باید بدانیم که این ماده مهیج و مفرح از چه مواد و متریالی درست شده است. مواد تشکیل‌دهنده اسلایم شامل موارد زیر می‌شوند. این موارد عبارت‌اند از:

  • آب
  • بوراکس
  • چسب المر
  • کرم اصلاح
  • رنگ خوراکی
  • و سایر لوازم دیگر

مواردی که نام بردیم مواد تشکیل‌دهنده اسلایم هستند و جالب است بدانید که بوراکس سدیم برای سلامتی کوکان هیچ‌گونه خطری نداشته و حتی در مواد طبیعی نیز یافت می‌شود. در ادامه ما خطرات احتمالی و معایب بازی اسلایم را برایتان شرح می‌دهیم که عبارت‌اند از:

۱٫خطرات ناشی از بوراکس

بر اساس آخرین تحقیقاتی که پزشکان کانادایی داشته‌اند که در معرض پوست قرار گرفتن مداوم بوراکس ممکن است حساسیت‌های پوستی و مشکلاتی مشابه در رشد کودکان شود. برای رعایت جوانب احتیاط توصیه می‌کنیم که برای بازی با اسلایم فرزندان محدودیت زمانی تعیین کرده و تاکید داشته باشید که قبل و بعد از بازی دستان خود را با آب و مواد شوینده بشویند.

۲ . سوزش چشم

اگر بوراکس به‌صورت مستقیم با چشم تماس داشته باشد موجب سوزش و تحریک چشم شده و در نتیجه چشم شخص سرخ شده و حتی امکان آسیب به قرنیه چشم نیز وجود دارد. چنانچه متوجه تماس اسلایم با چشم کودکان شدید، بهتر است که دراسرع‌وقت به چشم‌پزشکی مراجعه کنید.

خرید عمده انواع اسلایم برای مغازه‌داران لوازم تحریر و اسباب‌بازی‌فروشی

۳٫خطر خوردن اسلایم؛

به‌هیچ‌عنوان نباید کودکان زیر ۴ سال با اسلایم بازی کنند. زیرا این قبیل از کودکان قدرت تشخیص چندانی نداشته و ممکن است اسلایم را بخورند که متأسفانه خطراتی را به همراه دارد. خوردن اسلایم می‌تواند موجب بروز تهوع، اسهال و معده درد در کودکان شود و بهتر است که در این شرایط به پزشک مراجعه شود.

۴٫بوییدن و حساسیت بر اثر آن

ازآنجایی‌که بوراکس معطر و خوشبو است کوکان تمایل شدید به بوییدن آن داشته این مسئله به دلیل سمی بودن می‌تواند موجب سوزش در حنجره و بینی و یا بروز سرماخوردگی در کودکان شود؛ بنابراین به کودکان خود بگویید که از بوییدن مداوم اسلایم‌ها پرهیز کنند.

بررسی عوامل مؤثر بر قیمت عمده اسلایم

حال که با مزایا و معایبی که بازی اسلایم می‌تواند برای کودکان به همراه داشته باشد، آشنا شده‌اید؛ لازم می‌دانیم عوامل مؤثر بر قیمت عمده اسلایم را مورد بررسی قرار دهیم. این عوامل و فاکتورها عبارت‌اند از:

  1. خرید بیشتر هزینه بیشتر

مسلماً هر چه میزان سفارش خرید اسلایم شما بیشتر باشد هزینه پرداختی و قیمت عمده اسلایم نیز سیر صعودی داشته و افزایش می‌یابد. توصیه ما برای خریداران عمده انواع اسلایم این است که برآورد دقیقی از فروش ماهانه خود به دست آورده و سپس متناسب با میزان فروش ماهانه و یا سالانه خود اسلایم سفارش دهند. بدون شک با این استراتژی اسلایم‌های شما تماماً به فروش رفته و نگران عدم فروش رفتن آن‌ها نیز نخواهید بود و به‌صورت مجدد می‌توانید برای خرید اسلایم به‌صورت عمده اقدام کنید.

  1. کیفیت و متریال اسلایم

دیگر فاکتورهای بسیار مهمی که تأثیر بسزایی بر قیمت اسلایم دارد، موارد مورداستفاده و متریال ساخت اسلایم است. پیشنهاده ما برای دارندگان مغازه‌های لوازم تحریری و لوازم اسباب‌بازی‌فروشی این است که اسلایم‌هایی خریداری نمایید که از مواد بی‌خطر و باکیفیت تهیه و تولید شده و هیچ‌گونه خطری را برای استفاده‌کنندگان اسلایم به همراه نداشته باشند.

  1. برند و نام تجاری اسلایم

انتخاب محل خرید، فروشنده عمده اسلایم و نام برند آن نیز حائز اهمیت است. به‌عنوان‌مثال تولیدکنندگان اسلایمی که سابقه طولانی‌مدت داشته و در این زمینه شهرت دارند، گزینه مناسبی برای خرید عمده اسلایم محسوب می‌شوند.

بررسی کلیه عوامل موثر بر قیمت انواع اسلایم با تنوع رنگ و اندازه

  1. تنوع نوع اسلایم‌ها

هر چه تنوع سفارش شما برای خرید عمده اسلایم بیشتر باشد بدون شک قیمت عمده اسلایم نیز افزایش می‌یابد. به‌عنوان‌مثال قیمت خرید اسلایم برای خریداری که تنها اسلایم خامه‌ای و شفاف سفارش می‌دهد با خریداری که اسلایم پفکی، خامه‌ای، کهکشانی، شفاف و … سفارش می‌دهد، یکی نبوده و قاعدتاً بیشتر است.

بهتر است که به هنگام ثبت سفارش اسلایم به‌صورت عمده این مسئله را در نظر داشته باشید که کدامین مدل اسلایم‌ها بیشترین فروش را در فروشگاه‌های شما داشته و سپس باتوجه‌به این مسئله اسلایم پرفروش سفارش دهید.

۵٫تعداد و وزن سفارش اسلایم

انواع اسلایم باتوجه‌به وزنی که دارند بسته‌بندی شده و به فروش می‌روند و باید تعداد مشخصی از اسلایم را با وزن مناسب سفارش دهید. هر چه تعداد سفارش اسلایم و وزن آن‌ها بیشتر باشد، مسلماً قیمت خرید اسلایم نیز افزایش می‌یابد.

جمع‌بندی و سخن پایانی

از همراهی شما عزیزان تا این قسمت از مقاله متشکریم و امیدواریم مطالب عنوان شده برایتان مفید بوده باشد و به هنگام خرید عمده انواع اسلایم به نکات و فاکتورهای گفته شده نهایت دقت و توجه را داشته باشید.

حال در قسمت پایانی لازم می‌دانیم به معرفی فروشگاه بزرگ اینترنتی تولده بپردازیم که سابقه درخشانی در زمینه فروش لوازم برگزاری تولد اعم از انواع بادکنک فویلی و رنگی، انواع شمع تولدت و دکوری، باکس و پاکت هدیه، لوازم آتش‌بازی و سایر موارد دیگر به فروش می‌رساند.

از جمله محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین محصولات فروشگاه اینترنتی تولده می‌توانیم به انواع اسلایم اشاره کنیم که با تنوع بالا و به‌صورت عمده با قیمت مناسب به فروش می‌رسند. برای خرید این قبیل از محصولات کافی است که اپلیکیشن تولده را دانلود و سپس نصب نمایید و برای ثبت سفارش کلی با قیمت اسلایم مناسب و مقرون‌به‌صرفه اقدام نمایید.

چنانچه دسترسی به نرم‌افزار و اپلیکیشن تولده ندارید هیچ جای نگرانی وجود ندارد می‌توانید به آدرس وب‌سایت www.tavalode.com/shop

مراجعه کرده و ثبت سفارش نمایید و با فروش این قبیل از محصولات در فروشگاه‌های لوازم تحریری، اسباب‌بازی‌فروشی‌ها و سایر اصناف مربوطه بیشترین سود ممکن را کسب نمایید.


شما هم نظر خود را برای ما بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


  • قیمت اسلایم